torsdag 22. november 2012

Frøken W kaster stein i glasshus

Folk oppfører seg helt forferdelig på fly. Jeg har ikke flyskrekk fordi at flyet kan falle ned, men for at man er stuck i en liten boks med en gedigen hop av menneskelignende skapninger. Det er et sammensurium av lyder, lukter og brutal invadering av intimsoner som ikke har sitt like andre steder i samfunnet. Så når Dagbladet la frem en liste over de tingene som irriterer kabinpersonalet mest, tenkte jeg at der ville herske full enighet mellom meg og dem om hva som gjør flyreisen ulidelig. Jeg tok feil. Jeg er selv på lista.


Punkt 7. Også jeg som trodde jeg var guds gave til reiselivsbransjen, der jeg sitter stille, rett i ryggen og med kontroll på både ekstremiteter og kroppsvæsker. Så feil kan man ta. Jeg tar en pause her. Har en avtale med meg selv ved døren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar