mandag 19. november 2012

Skriften på veggen

Etter nok en spasertur i sentrum av den pulserende kosmopolis nederst i Gauldalen (altså Melhus), fikk jeg underbygget mine tidligere påstander om at taggingen her på stedet er triveligere enn andre plasser. Siden sist har det kommet til nye piecer med budskap som langt overgår det gjennomsnittlige "fuck" og diverse økenavn på kjønnsorganer.


Næmmen! Spørs om mor kanskje ville ha hatt et hyggelig kort istedet, men det er nå så.


Bedehusmiljøet her er allerede i største laget, og nå har de også begynt med ulovligheter for å spre sin gjerning. Misjonering er utidig, men en slik uskyldig variant er uansett bedre enn "k*k", skulle jeg mene.


Her har vi en trivelig homopolitisk hippievariant, til glede for mange, og til ergrelse for andre. Dersom Nina Karin Monsen tar turen hit kommer hun til å gå løs på jernbanebrua med slegge. Jeg gleder meg mest til hun dør av utmattelse etterpå.


Min personlige favoritt; noen har rettet skrivefeil i taggingen! Små gleder! Nei, store! Haha, epick!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar