lørdag 1. desember 2012

Sneglepost med bilder!

Jeg har "glemt" å feste et slik "Nei takk til reklame"-klistermerke på postkassen. Dermed renner den over med alskens glorete trykksaker som bidrar til å holde økonomien gående. Men du verden, man lærer da mye nytt. Jeg deler selvsagt min nyvunne kunnskap med dere:

 Anorektikere feirer også jul.


Det finnes noe som heter smartphonehansker. Folk betaler gladelig 400 kroner for et par smartphonehansker. Jeg håper verden går under 21. desember, for slik går det ikke an å holde på.


Jammen lå det ikke et menighetsblad i kassen og. Der lærte jeg at av alle julegavene du kan få er Jesus den beste pakken. Og når man får en pakke skal man ta imot den. Det står også at Jesus alltid hører på det du har å si. Når vi nå er inne på høflighet, så er det vel også rimelig å svare når noen snakker til deg? Eller hva? 

Hvis jeg pakker opp Jesus på julaften så er det en viss fare for at jeg kommer til å bytte ham inn i noen klesplagg over jul. Eller en flaske akevitt, kanskje en gammel Knausgård. Noe sånt. 

Håper Select-katalogen kommer snart. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar