torsdag 18. oktober 2012

Hvordan snu dagen - et selvhjelpsrim

Dagen starter tidlig - man tenker: "Bah, gå bort!"


Og bussen blir forsinket av en tosk med kredittkort.


Man setter seg i setet og kommer seg på nett
- for å sjekke Dagbla', ja hva hender, rett og slett?


Akk, det er så traurig, men hva fanger så mitt øye?
Jeg har en bok i vesken, og den er kjempeløye!


Haha, der mangler kun en ting
for å løse dagens brøk.
Jeg avlegger jo selvsagt
min barista et besøk!


Sett pris på de små gleder,
de knuser tjaset, glatt!
Og tenk, da kan man smile
- selv om håret er helt flatt!

(Frøken "The Secret" W opplyser om at suksess ut fra denne enkle formel er avhengig av hormonell balanse.  Enkelte dager er man mer henfallen til syrlige kommentarer, furting, lett depresjon og sjokolade enn andre. På slike dager anbefaler jeg kun at De flytter for Dem selv og ringer Freia take-away.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar