torsdag 15. november 2012

Dagens antrekk

Jeg tenkte å gjøre som fotballfrua; legge ut sånne outfitbilder. Haha, særlig. Men da jeg surfet planløst rundt havnet jeg hos minmote.no, som igjen hadde lagt ut bilder fra H&M (du vet, denne svenske konfeksjonsbedriften som betaler sine håndtverkere det samme som norske jordbærplukkere hadde i timelønn i 1912). Og apropos outfits, eller antrekk som det vel fremdeles heter på godt norsk; se på moroa nederst til høyre.


Jeg tar ikke fem øre for å kle meg ut som Pippi Langstrømpe, men det der? Det er ikke klær. Det er en prøvedukke dyppet i sjokolade. Jeg håper iallfall det. Man vil helst slippe å se Signy Fardal troppe opp i dette på Oslo fashion week.

Skjørtbuksa i midten, derimot, gikk jeg konstant i fra jeg var 18 til ca. 25. Det er et plagg som, ved siden av å være tidløst og nydelig, passer spesielt godt til oss litt lubne. Det finnes rett og slett ikke et mer slankende plagg. Et lite tips før julebordsesongen, bare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar