onsdag 21. november 2012

Slankekrigen

Det er ikke mange dagene siden jeg skrev om den merkelige damen som ble fettsugd på Dagsrevyen. Fordi mannen tenkte at "det kunne være noe for henne". Jeg avskrev ham som et enkelttilfelle av et tanketomt imbesil, men der tok jeg sannelig feil. Se hva som fanget mitt blikk på et kjøpesenter:


Her er det ikke snakk om plastisk kirurgi, men "oppstrammende muskelstimulering". Eller "latskapsslanking uten synlig effekt, bortsett fra at du kan holde inn magen sånn som damen på bildet", som jeg vil gjette at det også kan kalles.

Hvis du vil være verdens mest omtenksomme mann, bør du investere i Bailine for å redde julen både for deg og din kjære. Det står på plakaten, så da må det jo være sant. Frøken W har bare lyst til å legge til sitt eget apropos: dersom du er et uflidd, stakkarslig kreatur som stadig skuffer din kone, og egentlig unner henne en fremtid uten deg - da kan du følge rådet, så du redder julen hennes. Medaljens bakside er at du selv må legge ut på hybeljakt 1. juledag.

Kjøp gjerne gavekort til fruen. Men hos et helt annet etablissement. Takk for julegavetipset? Vær så god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar