mandag 5. november 2012

Frøken Ws varme hender

Etter å ha hørt jamring fra TV-stua i går, rant det meg i hu en spådom fra TV2s nettsider tidligere i sesongen. Se, der var den ja:


Det er vel dette som kalles å ta seg vann over hodet, Joralf? Nu har riktignok den gamle sjarlatanen gått ut i ettertid og sagt at han har mistet kreftene sine, så det kan jo hende at han faktisk var synsk i to minutter og innså at han kom til å "bæsje på leggen", som det heter i vokabularet til en gjennomsnittlig fotballspiller.

Nok om det. Hvis det ikke skal mer til for å bli rikskjendis tar jeg herved pant i merkenavnet Melhuskvinnen, og advarer naboene mot økt trafikk til huset i tiden framover. Jeg har litt planlegging igjen før jeg kan gå ut med mitt alter ego - hvilken form for svindel skal jeg velge å basere meg på? Religion, sjamanisme, åndebanking? I mangel på inspirasjon tydde jeg til zapping, og som ved magi stanset jeg opp på TV Norge.


Move over, Lilli Bendriss! Vel, så snart jeg får handlet tromme, nagler og liksminke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar